سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جوانان یهودی تورهای بازدیدی اسرائیل را دروغگو و متقلب خطاب کردند

حوزه/ در ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی، چند جوان یهودی که با هزینه اسرائیل در تور رایگان بازدید از سرزمین های اشغالی شرکت کرده اند، نبود نام فلسطین در نقشه تور و دروغ گویی صهیونیست ها درباره وضعیت فلسطین را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از gulfnews، در یک ویدئوی منتشر شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی، گروهی از جوانان یهودی که با هزینه رژیم صهیونیستی، به صورت رایگان برای بازدید از اسرائیل برده شده بودند، این رژیم را متهم به دروغ گویی و تلاش برای حذف فلسطین از روی نقشه می کنند.

یک یهودی آمریکایی که با تور «حق طبیعی» اسرائیل برای بازدید از سرزمین های اشغالی رفته، پس از اینکه در ویدئویی رژیم صهیونیستی را متهم به دروغ گویی به یهودیان سرتاسر دنیا درباره وضعیت فلسطین می کند، مورد تحسین گروه های حقوق مدنی وفلسطینیان قرار گرفته است.

ایلون گلیکمن، جوان یهودی رژیم اسرائیل را متهم به نشان دادن تصویر منحرف از سرزمین های اشغالی، و نادیده گرفتن وضعیت نابه سامان فلسطینان و سرکوب مردم فلسطین توسط نظامیان اسرائیلی می کند.
این جوان همچنین گفت: درنقشه های ارائه شده توسط سرپرستان تور، هیچ نامی از کشور فلسطین، کرانه باختری و اماکن مقدس مسلمانان برده نشده است. ما شاید هیچ فرصت دیگری برای شناخت این سرزمین پیدا نکنیم و اسرائیل با دروغگویی هایش ما را منحرف می کند.

وی افزود: اگر اسرائیل کشور خوبی که آن ها مدتی هستند بود تا این اندازه نیازمند نیروهای نظامی نبود.

لازم به ذکر است که این شرکت اسرائیلی با هزینه های هنگفتی، سفرهای «آموزشی» رایگانی به جوانان یهودی برای تلقین های دروغ های صهیونیستی ارائه می دهد.

گفتنی است این نخستین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد و بسیاری گردشگران یهودی اخیرا بیشتر مشتاق دانستن حقایق درباره سرزمین های اشغالی هستند تا شنیدن دروغ های صهیونیست ها.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha